7 december 2017 om 00:00
iBOOD

Apple iPhone 7

Apple iPhone 7
Apple op zijn best

Wat kunnen we je hier nog over vertellen? Apple's iconische iPhones hebben de telefoonindustrie compleet veranderd en domineren tot de dag van vandaag. Ongekend design, een intuïtieve interface en van een ongeëvenaarde kwaliteit. Koop je een iPhone, dan weet je precies wat je in huis haalt.

7 december 2017 om 00:14
JaaaJasa Gebruiker

https://tweakers.net/pricewatch/582519/apple-iphone-7-128gb-goud.html

Elders ruim € 100 duurder voor een nieuw toestel. Substantieel verschil. Verwacht ook geen grote prijsdrop meer, Apple kennende.

Beantwoorden

8 december 2017 om 17:22
foxathome Gebruiker

Waarom is mijn bericht verwijderd? Dat dit bericht er eerst niet stond en later ineens bovenaan, dat betekent gewoon dat jullie die zelf hebben neergezet :-( Triest gewoon…
Voor die 100 Euro krijg je bij een nieuwe een NIEUWE telefoon, 1 jaar langer garantie en weet je zeker dat er onder de motorkap niets mis is. Je krijgt geen gebruikte 2ehands smartphone…
Ben benieuwd hoe lang deze keer dit bericht blijft staan, gewoon fout hoe jullie hier berichtjes verwijderen of juist zelf plaatsen die helemaal niet rond die tijd zijn geplaatst!

Beantwoorden

8 december 2017 om 23:46
Moderator Paul Moderator

Hallo foxathome,

Er is geen enkel verwijderd bericht in dit topic en er wordt niet gerommeld met plaatsingstijden. Ook bij andere deals zie ik geen verwijderd bericht van jou. Je aantijgingen zijn onjuist.  
Heb je misschien een bericht op het forum van een andere aanbieder achtergelaten, terwijl je dacht dat het bij iBOOD was geplaatst?

Vriendelijke groet, Paul

P.S.: hieronder staat een bericht van je, om 00:16

Beantwoorden

7 december 2017 om 00:16
foxathome Gebruiker

Grade A of niet, je gaat toch niet zo veel geld uitgeven aan een gebruikte 2e hands telefoon???
Ook nog eens veel minder garantie en dan zo’n piepklein verschil met de HUIDIGE WEKRELIJKE prijs :-(
Kan je nog beter NIEUW op Marktplaats kopen, zat mensen die er van af willen omdat hij bij een abonnement zat…

Beantwoorden

7 december 2017 om 00:35
DornoD Gebruiker

Haha een iPhone op Marktplaats kopen. Met garantie … dat je beduveld wordt. Pffff

Beantwoorden

7 december 2017 om 08:17
Boe Gebruiker

Geseald kopen is uitstekende optie en doe ik al jaren. *snap*

Edited by: Bas iBOOD
Beetje lief houden :-)

Beantwoorden

7 december 2017 om 08:42
Hendreri Gebruiker

Helemaal mee eens, met refurb wil apple niks te maken hebben dus geen garantie. En al zou je voor de reparatie willen betalen ze nemen het toestel niet aan want ze beschouwen het niet als een apple product. Ik heb dit nu aan de hand met een apple watch die ik via ibood heb gekocht. De achterkant is aan de lader blijven hangen bij het oppakken en daardoor is er ook een kabeltje beschadigd waardoor de hartmeting niet meer werkt. Het loslaten van de achterplaat is een bekend euvel bij apple wat ze ook gratis repareren maar geen refurb. Heb het toestel iets meer dan een jaar waardoor ibood geen garantie meer geeft. Andere reparateurs in Nederland gezocht maar die kunnen niet aan de juiste onderdelen komen.

Koop apple of niet maar geen refurb!

Beantwoorden

7 december 2017 om 13:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

@Hendreri: Op onze refurbished producten ontvang je één jaar garantie. Deze garantie verloopt via ons.

Beantwoorden

7 december 2017 om 10:24
hajano Gebruiker

Ibood is prima maar uit ervaring zijn we dit niet over de combi Apple/Ibood/Refurb. De Iphone 6 van mijn vrouw ligt momenteel voor de 3e keer bij Ibood en wij vrezen met grote vreze als die weer terugkomt van “reparatie”. Ik ben bang dat we er nog niet zijn…. :-(

Beantwoorden

7 december 2017 om 19:26
Ingra Gebruiker

Ik heb net hetzelfde aan de hand! Het erge is dat je telkens voor 6 weken zonder telefoon zit. Ik heb ooit een 4s refurb bij ibood gekocht waar ik heel tevreden over was, dan een 5s waarvan de batterij al van in het begin niet goed was en onlangs de 6 waar ik nog geen plezier aan heb gehad, alleen een hoop ergernis. Ook ik heb het nu gehad met de combinatie ibood/iphone/refurb.

Beantwoorden

8 december 2017 om 19:54
Stanbraks Gebruiker

Ingra samsung telefoons hebben een betere batterij dan iphones en je kan ook je energiebesparingsmodus aanzetten

Beantwoorden

7 december 2017 om 11:47
bugsfunny Gebruiker

@hajano 3 keer is scheepsrecht. Je moet dan een nieuwe krijgen of je geld terug

Beantwoorden

7 december 2017 om 19:27
Ingra Gebruiker

Is dit zo?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.