7 december 2017 om 00:00
iBOOD

KEF Hi-Fi

KEF Hi-Fi
Zeg je kwaliteit...

...dan zeg je KEF. Voor het mooiste, helderste, kamervullende geluid ben je in deze Flash Sale aan het goede adres. Of je nu kleine speakertjes zoekt voor in de studeerkamer of een speakerset voor je thuisbioscoop, wij hebben ze op voorraad.

7 december 2017 om 06:47
mdeboer85 Gebruiker

Eeeuhm die vanaf prijzen klopt geen hout van. Toevallig ben ik op zoek geweest de laatste weken naar nieuwe speakers en ging het nog tussen kef en b&w. Het zijn de b&w’s geworden. Maar de kef’s r300 hebben een adviesprijs van €649 ipv €999,50 per stuk. Erg misleidend dit……..

Beantwoorden

7 december 2017 om 09:49
Rujar Gebruiker

Dat gezeur iedere keer over de adviesprijs. Wat belangerijk is is de verkooprijs. Daar ga je toch mee vergelijken?

Beantwoorden

7 december 2017 om 09:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

De adviesprijs van de R300 is inderdaad € 1299,00. We hebben per abuis de adviesprijs uit Amerika (1999.00 USD) vermeld. Dit hebben we zojuist aangepast.

Beantwoorden

7 december 2017 om 10:38
mdeboer85 Gebruiker

Verkoopprijs is natuurlijk het belangrijkst maar je moet wel eerlijk zijn in de korting die je geeft. Je kan het gezeur vinden maar het is misleidend. iBood is goed bezig door het direct aan te passen!

Beantwoorden

7 december 2017 om 10:46
mdeboer85 Gebruiker

De r300’s geven wel een fenomenaal helder en lekler geluid. Ze zijn gemakkelijk om uren naar te luisteren en vullen een woning gemakkelijk met een goede sound. Vond de r100 daar te licht voor, die zou ik eerder op een bureau plaatsen.

Beantwoorden

7 december 2017 om 07:07
wbree Gebruiker

Was al een tijdje op zoek naar goede Atmos speakers. Deze R50’s schelen toch € 100,- met reguliere shops. Is weer meegenomen!

Beantwoorden

7 december 2017 om 08:00
Mr. Worf Gebruiker

Jezus man, waar laat je die dingen? Abnormaal groot, deze Kefs.

Beantwoorden

7 december 2017 om 10:00
Donkeyman Gebruiker

Wat hebben we nou aan dit soort opmerkingen? Er is gewoon een groep mensen die dit soort luidsprekers weet te waarderen en bereid zijn daar veel geld voor te betalen.

Beantwoorden

8 december 2017 om 19:59
Mr. Worf Gebruiker

Bij de specs:

Afmetingen: 174 x 180 x 259 cm

Sorry, kon het niet laten daar een opmerking over te maken. Niet negatief bedoeld of zo!

Beantwoorden

8 december 2017 om 20:28
wbree Gebruiker

Krijgen een mooi plekje bovenop mijn frontspeakers (Monitor Audio GS).

Beantwoorden

7 december 2017 om 08:30
ahjdebrouwer Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

7 december 2017 om 08:52
k_batterink Gebruiker

Waar is de LS50?

Beantwoorden

7 december 2017 om 10:02
RealGunnar Gebruiker

Toch niet zo’n geweldige aanbieding, zeker niet als je de verzendkosten mee rekend:

https://www.hificorner.nl/kef-r100.html?id=93128147&quantity=2

Ook een aantal andere modellen van KEF die ook op iBood staan voor lagere prijzen.

Beantwoorden

7 december 2017 om 10:04

Wij bieden deze R100 aan per paar (dus 2 stuks voor deze prijs), de prijs op Hificorner is ongeveer even hoog maar dan per stuk (dus 1 stuks voor deze prijs). Volgens mijn berekening ben je daar dan dus 2x zo veel geld kwijt, voor dezelfde hoeveelheid speakers :-)

Beantwoorden

7 december 2017 om 12:10
bas sie Gebruiker

Volgens mij staat er op hun site ook (set) achter de prijs. Lijkt mij 2 stuks.

Beantwoorden

7 december 2017 om 12:13

Je kunt deze enkel per set (2 stuks) bestellen. Probeer ze maar eens te bestellen daar :-)

Beantwoorden

7 december 2017 om 12:15
Sortjai Gebruiker

*snap*

Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

7 december 2017 om 12:18
Sortjai Gebruiker

Verder is de R200C daar ook flink goedkoper https://www.hificorner.nl/kef-r200c.html €436 inc verzending.

Beantwoorden

7 december 2017 om 10:06
dewacko Gebruiker
7 december 2017 om 10:08
dewacko Gebruiker

eum 5 bedoel ik natuurlijk. dus 10 met verzenden

Beantwoorden

7 december 2017 om 10:14
De Zieke Gnoe Gebruiker

Je hebt gelijk, wel een aanbieding, ze zijn daar normaal 450 per stuk.

Beantwoorden

7 december 2017 om 10:17

Wij bieden deze R50 aan per paar (dus 2 stuks voor deze prijs), de prijs op Hificorner is ongeveer even hoog maar dan per stuk (dus 1 stuks voor deze prijs). Volgens mijn berekening ben je daar dan dus 2x zo veel geld kwijt, voor dezelfde hoeveelheid speakers :-)

Beantwoorden

7 december 2017 om 13:11
Sortjai Gebruiker

Bij hifi corner is het ook een set :)

https://www.hificorner.nl/kef-r50.html

Beantwoorden

7 december 2017 om 13:19

Net nog niet, nu inderdaad wel. Hificorner heeft gereageerd op onze scherpe prijs. Daarom kun je mijn uitleg hierboven als niet geplaatst beschouwen.

Beantwoorden

7 december 2017 om 15:01
Sortjai Gebruiker

En gaat iBood ook anticiperen erop om minstens hetzelfde aan te bieden?

Beantwoorden

7 december 2017 om 15:52
eva864 Gebruiker

Er is wel een verschil tussen “anticiperen” en “reageren”. Voor anticiperen is het intussen te laat (en was het ook voor hificorner te laat als zij idd hun prijs hebben aangepast in de loop van de dag).

Beantwoorden

7 december 2017 om 15:53

Scherp, Eva :-)

Wij kunnen deze deal niet nog scherper aanbieden, Sortjai. Wij zullen dus niet reageren op deze prijs.

Beantwoorden

7 december 2017 om 11:12
kokiakova Gebruiker

Overweeg de Q400..iemand ervaring mee?

*snap*

Hoewel goed bedoeld, is reclame maken helaas niet toegestaan :-)

Beantwoorden

7 december 2017 om 13:38
ahjdebrouwer Gebruiker

Ik neem aan dat je Q500 bedoelt? Ik zie de sub er niet bij staan. Maar Q500 zijn hele goede speakers voor het geld, mooi geluid voor je centen, niet te veel bass. Bij de Q700 vond ik de wat hogere bassen te aanwezig. Zelf ben ik wat meer fan van de R serie, omdat de afwerking hier net wat hoger ligt , de hogere en middentonen net iets minder helder en het met name de bassen wat strakker klinken. Maarja, de prijzen van de R reeks zijn ook wat hoger. Q serie is voor het geld ook een hele mooie serie.

Beantwoorden

7 december 2017 om 13:43
ahjdebrouwer Gebruiker

Met helder, bedoel ik meer dat de R serie wat ingetogener klinkt. Maar dat is detailverschil

Beantwoorden

7 december 2017 om 12:05
bas sie Gebruiker

Bestaat de mogelijkheid dat de  KEF M100 Hi-Res In-Ears hier op Ibood nog eens voorbij komt? Helaas net gemist. ;(

Beantwoorden

7 december 2017 om 13:13
Jaip Gebruiker

Bas iBOOD: “Volgens mij” zit je er elke keer goed naast me je rekenen op de prijzen van Hificorner.

De bood op zich: vrij goed! Hificorner is 1 van de betere en goedkoperen plaatsen dus dit is nog OK. Maar jouw uitleg erbij elke keer.. nee fout!

Beantwoorden

7 december 2017 om 13:19

De KEF r50 aanbieding is zojuist inderdaad aangepast bij Hificorner. De uitleg bij de r100 klopt wel. Mocht je vinden van niet, dan hoor ik graag wat er niet correct is :-)

Beantwoorden

7 december 2017 om 15:25
Jaip Gebruiker

De uitleg bij de R100 klopt ook niet.. Hificorner: 695 voor de set incl verzending, net tikkeltje onder jullie prijs.

=> zoals hiervoor: toch een mooie bood!

Beantwoorden

7 december 2017 om 15:55

Zoals hierboven aangegeven: Probeer de r100 set maar eens te bestellen.

Hier komt dan te staan:

De minimale afname voor ‘KEF R100 (set)’ “is 2.

Waarna je dus tweemaal € 695 dient af te rekenen om de set (2 stuks) te ontvangen.

Beantwoorden

7 december 2017 om 15:57
eva864 Gebruiker

De prijs aangegeven op de website van hificorner is per speaker, maar je kan ze wel enkel per 2 kopen. Leg ze eens in je mandje, dan zal je zien dat de prijs voor 2 speakers daar 2 x 695 = 1390 is. En probeer eens om het automatische aantal “2″ te vervangen door “1″ – dat is niet mogelijk. Hificorner is in dit geval dus “net” iets duurder dan iBood. De aanduiding op de website van hificorner is verwarrend, maar Bas heeft hier dus weldegelijk gelijk.

Beantwoorden

7 december 2017 om 21:47
wbree Gebruiker

De R50 geannuleerd bij iBOOD en besteld bij de concurrent. Niet omdat het prijsverschil groot is, maar wellicht een prikkel aan iBOOD om met échte leuke aanbiedingen te komen zoals een aantal jaar geleden voor de overname door MM. Nu is het bij gangbare courante producten niet meer dan wat je in de onderhandeling ook wel als korting kan bedingen.

In tegenstelling tot uitloop of incourante artikelen die men nog weleens inkoopt die wel qua prijs interessant kunnen zijn. Maar dan niet meer als product op zich.

Beantwoorden

7 december 2017 om 21:53
wbree Gebruiker

De R600C is elders ook al voordeliger en zonder verzendkosten.

https://www.hificorner.nl/kef-r600c.html

Beantwoorden

7 december 2017 om 22:30
DornoD Gebruiker

Nu maar hopen dat hificorner zich na het weekend niet bedenkt en de orders intrekt, onder het mom van: sorry we kunnen de speakers niet uitleveren. En daarna de prijzen weer hoger zetten. Dat zou balen zijn.

Beantwoorden

7 december 2017 om 23:10
wbree Gebruiker

Een dergelijk gedrag zal ook meteen het einde zijn van die Webshop.

Beantwoorden

7 december 2017 om 23:49
Sortjai Gebruiker

Ze adverteren daar ook met Super Sale KEF met zelfde sale dagen als deze flash sale… ik denk niet dat ze de orders vervolgens annuleren

Beantwoorden

8 december 2017 om 00:07
Source90 Gebruiker

En, no offense voor iBood, voel ik mij qua garantie toch iets beter bij Hificorner bij aanschaf van zulke (prijzige) artikelen.

Beantwoorden

8 december 2017 om 15:36
android_85 Gebruiker

Je kan in elk geval lekker zien hoeveel marge dat Hificorner normaal op je pakt als je daar bestelt, bah.

Beantwoorden

8 december 2017 om 20:30
wbree Gebruiker

Wat is daar mis mee?

Beantwoorden

8 december 2017 om 09:54
drpsgk Gebruiker

De Kef R900 is hier ruim 200 EURO goedkoper per set: https://www.apollo.nl/nl/135579/kef-r900-walnut-prijs-per-stuk/?pos=0

Beantwoorden

9 december 2017 om 04:43
Audioliefhebber Gebruiker

Zijn deze speakers Nederlandse modellen met normale garantie via Kef in Nederland

Beantwoorden

9 december 2017 om 13:11
copmac Gebruiker

dit is een hele stomme aanbieding.

- 1ste je kunt geen 7.2 opstelling vormen omdat centerspeakers niet van zelfde type zijn als de zuilen en subwoofer.

- 2de ibood laat niet toe om er voldoende te bestellen omdat je max 2 sets kunt bestellen zodra je meer wilt krijg je een hoop gezever dat dit niet kan.

jammer, want ik was van plan een mooie 7.2 opstelling te vormen.

Pech voor jullie Ibood.

Beantwoorden

9 december 2017 om 15:14
Mertens Gebruiker

Kan prima, zeker als je receiver een Audyssey-achtige ruimteanalysetechniek heeft.

“- 1ste je kunt geen 7.2 opstelling vormen omdat centerspeakers niet van zelfde type zijn als de zuilen en subwoofer.”

Wat betreft het 2e punt, wellicht kan ibood je een oplossing bieden…

Beantwoorden

9 december 2017 om 18:02
copmac Gebruiker

tuurlijk, opzicht heb je gelijk. Echter esthetisch trekt het op geen flikker.

Daarbij ik wil gewoon speakers allemaal van dezelfde serie.

Niet 1ste van Q700 andere van R900 etc..

Persoonlijke smaak.

Beantwoorden

9 december 2017 om 23:15
Moderator Paul Moderator

Waarschijnlijk is het product bijna uitverkocht waardoor je nu niet meer dan 2 sets kunt bestellen.

Beantwoorden

9 december 2017 om 20:44
erwindekort Gebruiker

de kef R800 is dat de kef r800ds?

en als je ze koopt krijg je er dan 2 of 1?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.