13 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

Nyne Audio

Nyne Audio
Speakers voor iedere Levensstijl

Bij Nyne zijn gepassioneerd over het maken van audioapparaten die in jouw levensstijl passen. Speakers die lekker klinken en uiteraard werken met je slimme apparaat zoals een smartphone of tablet.

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

13 oktober 2017 om 01:20
rickies Gebruiker

Laatst gekocht, super geluid

Wel een grote box maar wanneer je meer geluid wilt dan de kleinere boxjes is dit een super ding

Ook blijft de accu erg lang vol! Super deal IBOOD

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 01:51
aardvarken Gebruiker

De Rock neem ik aan , heb ik ook en de aux uit ! geeft mogelijkheid xtra luidsprekers aan te sluiten de Rebel is wel zeer scherp geprijsd heb 2 besteld

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 01:52
aardvarken Gebruiker

3 aan elKarel dus , voor radio Hee uitzending

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 05:35
wernerm8 Gebruiker

Kan dit volledig beamen, nu zelfs 20€ goedkoper dan virige maand!

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 01:56
aardvarken Gebruiker

Let op het zou me niks verbazen als ze snel op zijn !!

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 08:52
Willempie1976 Gebruiker

Zit er bij de Nyne Aqua Waterdichte Bluetooth Speaker | IPX7 ook een ingebouwde telefoonoplader bij?

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 09:33
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze heeft geen powerbank-functie.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 10:45
Boyjo1 Gebruiker

Ik heb bij de originele aanbieding de nyne bass gekocht en het is echt een fantastische speaker voor het geld, vergelijkbaar met de jbl 2+

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 19:07
lottie95 Gebruiker

Heb onlangs de Rebel versie gekocht hier op Ibood en nu zie ik dat deze  word aangeboden voor 20 euro minder. Ik niet blij !  Heb wel de Rock besteld omdat de Rebel toch te weinig vermogen geeft.

Beantwoorden

14 oktober 2017 om 00:30
aardvarken Gebruiker

De Rebel heeft net als de Rock een uniek ding (heb de rock 2 Rebbels super scherp geprijsd )  wat is dit Line out ! dus 2 rebbels achter elkaar of 1 rebbel met op de line out een Jbl extreme , of een Backpackbooster dan krijg je een punch met meerdere aparaten , voor 80 euro een 18 volt divice , wie verteld mij welk aparaat een line out heeft voor 80 euro

Beantwoorden

14 oktober 2017 om 13:15
poeroet Gebruiker

Wat zijn de afmetingen (LxBxH)

Beantwoorden

15 oktober 2017 om 12:12
Tommie1234 Gebruiker

Welke?

Die van de Nyne Bass: 391,9 (B) x 292,1 (H) x 203,20 (D) mm

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.