5 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

littleBits Bouwsets

littleBits Bouwsets
Rijke fantasie

Laat je kind zich ontpoppen tot een ware uitvinder met deze bouwsets van littleBits. Van kluizen met ingebouwd alarm tot zelfrijdende robots, met deze onderdelen en instructies maak je ze in een handomdraai. Zo leert je kind spelenderwijs programmeren en bouwen.

5 oktober 2017 om 11:54
freakyflo Gebruiker

zijn de (beschrijvingen van de) kits In het Engels? Of Nederlands?

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 13:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

De twee laatste sets (Arduino en Cloudbit) zijn met een Engelse handleiding, de overige 4 met een Nederlandse.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 13:50
jessies Gebruiker

Vraagje: de voedingsstekkers zijn het Engelse of Nederlandse? (wat je dus in het stopcontact steekt) Of zit er weer een adapter bij?

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 14:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Alle stekkers zijn EU-stekkers en dus geschikt voor het Nederlandse stopcontact :-)

Beantwoorden

6 oktober 2017 om 08:41
physica Gebruiker

geschikt voor welke leeftijd?

Beantwoorden

6 oktober 2017 om 11:58
peetpp Gebruiker

gevonden op amazon.com: vanaf 8 jaar (graad 3 -12), volgens diverse reviews prima idee maar de uitvoering wat kramikkelijk, de onderdelen blijven niet altijd even goed aan elkaar gehecht

Beantwoorden

6 oktober 2017 om 14:01
Jan-van-Gent Gebruiker

ik ben misschien wat te oud, doch de video’s hebben me niet kunnen overtuigen om dit spel of wat dan ook te bestellen voor mijn kinderen. Dus ga ik me niet laten verleiden om er een te kopen. Zoals de video’s onduidelijk zijn zal het spel ook wel zo onduidelijk zijn om wat dan ook ermee aan te vangen. Als dit de nieuwe manier is om iets aan te prijzen dan zal dit waarschijnlijk velen niet overtuigen, mij in ieder geval niet. Als ik via internet iets wens te kopen dan moet het duidelijk zijn of anders haak ik af. Ik koop geen katten in zakken!

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 13:22
thierryd Gebruiker

Wat is het verschil tussen 1e en 2e generatie van de little bits experimenteerdozen. Deze zijn 1e generatie.

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 15:07
thierryd Gebruiker

ah, neen. v2.0 (aangeboden) is 2e generatie veronderstel ik. Maar verschil vind ik niet.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.