5 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

Audio Opruiming

Audio Opruiming
Attentie muziekliefhebbers!

Muziekliefhebbers op zoek naar een nieuw accessoire om van hun favoriete muziek te kunnen genieten moeten echt even rondneuzen in deze Flash Sale. Hij staat bol van de koptelefoons, DAB radio’s platenspelers en noem maar op. Zit er iets moois tussen, wees er dan snel bij want op is op en weg is weg.

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

5 oktober 2017 om 00:11
Tembelis Gebruiker

Wharfedale Crystal 4 – 5.0 Hifi Speakerset

Is me dat even lekker dan? Vorige week ook al in de aanbieding, toen kon ik geen kleur meer kiezen, nu is alles weer beschikbaar…… RAAR! :(

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 03:03
dinish.b Gebruiker

Same here!! Denk dat er een aantal retour is. Als nieuw neem ik aan. Ben zeer benieuwd. Twijfelde… Maar recensies zijn uitstekend! Toch een subwoofer nog erbij halen?? Mooi wit!

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 06:40
Moderator Jim Moderator

H Tembelis / Dinish!

Het kan zijn dat iBOOD een nieuwe voorraad heeft weten te bemachtigen! Normaal gezien worden retour gestuurde artikelen niet opnieuw aangeboden. Wellicht alleen als ze voor verzending al geannuleerd worden! :-)

Fijne donderdag!

Jim

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 12:41
Susantigoon Gebruiker

Ja, gek hoor:

was ik me daar gisteren bij de bakker, wat denk je? Alle brood op, tot de laatste kruimel!

En loop ik er vanmorgen weer langs, puilt die hele tent uit van de vloerbroden, bolletjes, baguettes enz.enz. …!

Snap je dat nou?!

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 17:02
Rienie8 Gebruiker

Weet er iemand of deze draadloos zijn? Thanks!

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 21:48
Ingmar Boere Gebruiker

Ze worden draadloos geleverd, ze werken echter niet draadloos.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 22:41
vhibood Gebruiker

De zwarte zijn nu op. Jammer, die andere kleuren vind ik niet mooi.

Beantwoorden

6 oktober 2017 om 00:03
NBoele Gebruiker

Dank je

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 00:19
aklasse Gebruiker

En bevallen ze

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 00:19
aklasse Gebruiker

Foto’s laden helemaal niet

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 06:40
Moderator Jim Moderator

Hi aklasse,

Laden ze inmiddels wel goed? Op dit moment zie ik geen problemen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 00:30
aronofsky Gebruiker

Google Home tegen 0% korting…..ik word door twijfel verscheurd!

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 06:37
Moderator Jim Moderator

Hi Aronofsky!

iBOOD biedt deze aan voor de Early-Adopters! Vandaar de 0% korting ;-)

Beantwoorden

6 oktober 2017 om 01:26
ruben25345 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 11:19
Grrrrrene Gebruiker

Dan hoop ik voor de early adopters dat ze hem ook daadwerkelijk a.s. dinsdag verstuurd krijgen. Het zou nml niet de eerste keer zijn dat iBood veel later dan verwacht verstuurt. Of hebben jullie ze al in jullie magazijn liggen, klaar voor verzending?

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 15:01
RiGHT Gebruiker

Op zich is het wel goedkoper  dan wanneer je het in Duitsland haalt, Mediamarkt/Saturn prijs is 149 euro.

https://www.mediamarkt.de/de/product/_google-home-2292862.html

Maar in DE heb je dan wel een Europese stroomstekker.

Ik wacht zelf nog even 19 oktober af en ga dan voor de Home Mini a 59 euro.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 00:42
motormuis001 Gebruiker

Bij de Pioneer receiver staat “1x Audio In (mini-koptelefooningang)”. Lijkt me een redelijk onzinnige omschrijving. Is dat misschien de aansluiting voor de meegeleverde set-up microfoon?

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 08:18
Tofke84 Gebruiker

@iBood: Zit er een speaker in de Skeye nano drone? Beetje onnozel om deze mee bij Audio opruiming te zetten, niet?

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 10:06
Moderator Paul Moderator

Hallo Tofke,

Voor sommigen klinkt het geluid van een drone als muziek in de oren! :) 
Maar je hebt gelijk dat de drone een beetje is verdwaald, door in deze Audio opruiming te verschijnen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 11:25
fredroos Gebruiker

Goede morgen,

Het betreft de Kitsound Hive Evolution BT speaker:  Zit de oplader (conform het filmpje) er bij?  Ik lees graag even.

Met vriendelijke groet,

Fred

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 11:34
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Fred,

Deze wordt inderdaad ook meegeleverd.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 11:53
erikhui Gebruiker

Met name die Google Home is een mooie deal, maar liefst €0 korting!

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 12:29
Thomas DV Gebruiker

Google Home zou “Compatible met veel apps” zijn.  Is dit ook het geval met Niko Home Control?

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 13:58

@Erikhui: De Google Home is nergens in Nederland te koop. Dat we hem dus überhaupt aanbieden is al een deal op zich :-)

@Thomas: Niko staat niet in de lijst met compatibele partners en services (zie hier)

Beantwoorden

6 oktober 2017 om 00:15
cyanide_4c Gebruiker

Google home is WEL te koop in nl,  bij ti84-shop punt nl, daar is ie wel duurder

Beantwoorden

6 oktober 2017 om 00:16
cyanide_4c Gebruiker
5 oktober 2017 om 14:53
dirkwilshaus Gebruiker

Is de google home gewoon in Nederland te bezorgen. Dit omdat er bij het bestellen een waarschuwing staat dat deze alleen in België afgeleverd kan worden.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 14:55

Zeker, Dirk. Je kunt hem in Nederland laten leveren door op deze link te klikken. Je zit nu per abuis namelijk op de Belgische website :-)

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 16:22
octaatje Gebruiker

Dit is wel degelijk te koop in België !!!!

Verkrijgbaar bij *knip*

Edited by: Wouter
Prijsvergelijkingen mogen, maar dan wel met een directe link naar het identieke product.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 18:36
Ingmar Boere Gebruiker

Zitten hier wel de spikes & spike-seats bij? Dan krijgen jullie de 2 sets die ik al geleverd heb gekregen retour en bestel ik 2 nieuwe sets.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 18:39
Ingmar Boere Gebruiker

Ik bedoel hiermee aan te geven dat dit nogal vreemd overkomt bij klanten die al bijna een week bezig zijn om support te krijgen om hetzelfde product hier gewoon weer aangeboden te zien terwijl de support (in de vorm van nalevering van het ontbrekende) nog steeds niet gegeven is.

Of begint dat bij de nieuwe afnemers gewoon weer van voor af aan?

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 20:33
MelonBowl Gebruiker

Heeft iemand hier ervaring met de AKG K935? Klopt het dat de problemen met de hoofdband opgelost zijn en hoe is het geluid en het comfort?

Beantwoorden

6 oktober 2017 om 22:00
richard-77 Gebruiker

Het klopt dat bij er een probleem was met de hoofdband waarbij deze snel zou breken. Het zou hier om een serie gaan waar een fabrieksfout in zat. Mag toch aannemen dat dit inmiddels is opgelost. De reviews en cijfers op verschillende sites zijn verder uitstekend.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 20:57
wilfred1980 Gebruiker

bij de omschrijving van Google Home staat dat dit de enige plek is in nederland waar je dit product kan kopen. Deze informatie is onjuist en zou aangepast moeten worden

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 22:30
Moderator Paul Moderator

Hallo wilfred,

Kun je aangeven waarom dit onjuist is? Dan kan ik dat doorgeven aan iBOOD.
Als je doelt op aanbieder eglobal central, dat is geen Nederlands bedrijf en zij leveren vanuit HongKong.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

6 oktober 2017 om 01:13
WoLpH Gebruiker

@Paul, de TI-84 shop levert hem ook en die zit in Rotterdam https://www.ti-84shop.nl/google-home.html Al is die wel een heel stuk duurder :)

Ik heb zelf de Google Home via de hunt gehaald pas en ben er erg blij mee, er zouden nog meer integraties mogen zijn (en “hey google” praat niet lekker) maar het is zeker een nuttig apparaat

Beantwoorden

6 oktober 2017 om 00:17
cyanide_4c Gebruiker
6 oktober 2017 om 10:08
morbusgravis Gebruiker

Kunnen de wharfdale speakers ook in stereo setup gebruikt worden? Dus geen surround.

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 00:04
aklasse Gebruiker

Kan natuurlijk altijd als ik was zou ik deze set dan ook niet kopen. Voor 300.00 zijn er beter speakers te koop. Klinken niet verkeerd hoort maar verwacht ook niet teveel .

Beantwoorden

6 oktober 2017 om 13:29
mailtje77 Gebruiker

Die audiocast is die airplay2 compatibel?

Als ik er 2 heb, kunnen die dan vanuit Apple music synchroon afspelen?

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 19:24
kettenburg Gebruiker

Ik heb vandaag de Kit sound Hive Evolution binnengekregen !! Mooi apparaat met super boven verwacht geluid. Alles werkt behalve de oplader!! Ik kan hem dus niet opladen ! de adapter zit er voor mijn gevoel ook niet goed stevig in!

Ibood heeft er al extra nog een Universal to EU plug bijgedaan, Chapeau! Deze uitgepakt en geprobeerd maar helaas er komt geen stroom in het apparaat, hij hoort volgens de user manual rood te flashen om de 2 seconden. Helaas gebeurd er helemaal niks.

Kunnen jullie mij helpen ?

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 22:24
Moderator Paul Moderator

Hallo kettenburg,

Zit de plug er ver genoeg in gedrukt? Of is de Kitsound zo leeg dat het even duurt voordat het oplaad lampje begint te branden? Wanneer je van mening bent dat het om een defect gaat, kun je hiervoor een serviceverzoek aanmaken.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

11 oktober 2017 om 08:04
kettenburg Gebruiker

Beste Paul,

Adapter kon er niet verder in. De kit sound is nog niet leeg, heb hem een half uurtje gebruikt. Ik ben bang dat het een defect is helaas! Ik zal zo meteen contact zoeken met een medewerker.

Beantwoorden

11 oktober 2017 om 08:09
Moderator Jim Moderator

Hi Kettenburg!

In dat geval zou ik je willen aanraden om een Service Verzoek (Defect) te openen via jouw account! Dan kan iBOOD met je meekijken en zorgen voor een oplossing!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

11 oktober 2017 om 15:05
StefanHollander Gebruiker

Zojuist de 2 vloerspeakers ontvangen, volgens de nummering op de pakketten moet er nog een derde pakket volgen, waar de rest dan in zal zitten (wanneer kan ik deze verwachten?).

De spikeseats zitten hier niet bij (de bescherming voor de vloer, die onder de spikes geplaatst kan worden). Worden deze met de rest meegeleverd, of is dit hetzelfde verhaal als de vorige aanbieding?

Beantwoorden

11 oktober 2017 om 19:28
ctmax Gebruiker

Ik heb mijn speakers vandaag ook geleverd gekregen. Zonder spikes helaas. Had jij wel spikes erbij? En van mijn witte speakers is er eentje in walnoot geleverd ????

Beantwoorden

11 oktober 2017 om 21:48

Ja, ik heb er wel spikes bij gekregen. Die zitten in één van de twee dozen, en het lijkt alsof ze de paren random bij elkaar plukken. Geluk hebben dus ofzo? Lijkt me niet de juiste manier van verkopen…

De set was vorige week oid ook een keer verkocht, en bij het topic daarvan zijn er veel mensen die geen of dubbele sets spikes hebben.

Ik ben benieuwd of ibood de klachten nu eens serieuzer gaat nemen, aftercare is zeker niet het sterkste punt.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 04:09
lino77 Gebruiker

ook mijn speakers gekregen met maar 1 setje spikes voor 1 front speaker.

Hoe hebben jullie de klacht ingediend?

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 07:52
Moderator Jim Moderator

Hi Lino!

Jammer om te horen dat hij niet compleet lijkt te zijn. Zou je hiervoor ook een service verzoek willen indienen? Ik ga ook even aan iBOOD vragen om naar jullie vragen te kijken!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 09:20
ctmax Gebruiker

Ik had al een service verzoek gedaan omdat er 1 frontspeaker in de verkeerde kleur is geleverd (hoe krijg je het voor elkaar). Ik mis de spikes en spikeseats ook. En het service verzoek is niet aan te passen, best onhandig. Kan je het erbij zetten? RMA-2017/168361

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 09:23

We zullen dit aan je serviceverzoek toevoegen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

7 november 2017 om 13:31
jens.timmerman Gebruiker

aha, daar zijn ze naartoe, van mijn walnoot zijn er 3 in het wit geleverd.

Teruggestuurd, normaal komen vandaag de walnoten terug aan.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 07:22

Ik heb een service verzoek gedaan over het missende pakket, voor ik de ontvangen pakketten geopend had. Het service verzoek is niet aan te passen, dus om de missende spikeseats officieel te melden moet ik wachten tot er een keer reactie van ibood komt.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 07:50
Moderator Jim Moderator

Hi Stefan!

Heb je voor mij het RMA-nummer? Dan ga iBOOD nog even attenderen op het verzoek. Excuses voor het ongemak!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 08:51

Hoi Jim,

Bedankt voor je reactie.

Het nummer is: RMA-2017/168330

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 09:28
Moderator Jim Moderator

Hi Stefan!

Geen dank, ik heb hem doorgegeven. Zojuist ook meegekregen dat iBOOD het even met de inkoper aan het bespreken is en spoedig een update hoopt te kunnen geven. Als ik iets hoor, zijn jullie de eerste!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 10:04

Fijn, ik ben benieuwd.

De mensen van de vorige aanbieding als eerste is netter ;)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.