26 januari 2021 om 00:00
iBOOD

Computer Gadgets

Computer Gadgets
Ultieme thuisvermaak.

Scoor een gadget voor een prikkie en ga die verveling te lijf! Want als je dan toch thuis zit, kan je er maar beter het beste van maken. :-)

(!) Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

26 januari 2021 om 00:15
Passie1979 Gebruiker

Hoeveel opslagcapaciteit heeft de Samsung Galaxy Tab A7?

Beantwoorden

26 januari 2021 om 07:25
savanlith Gebruiker

Ik ga uit van 32 GB. 64 GB zou echt mega goekoop zijn.

Beantwoorden

26 januari 2021 om 10:03
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Passie1979,

Deze is 32 GB.

Beantwoorden

26 januari 2021 om 00:30
YannickV123 Gebruiker

Die Legion blijft terug komen met deze prijs, als jullie hem nou goedkoper maken is het misschien interessant

Beantwoorden

26 januari 2021 om 07:17
dvuden Gebruiker

Volgens mij was hij eerder 100 euro duurder

Beantwoorden

26 januari 2021 om 10:46
i love you Gebruiker

Ik heb m besteld

Beantwoorden

26 januari 2021 om 11:02
Spiediepiedie Gebruiker

Ik heb een aantal weken geleden de pocketbook hier gekocht inclusief cover. Absoluut geen spijt van. Gemakkelijk en prettig in gebruik. Prijs was in combinatie met de cover een mooie deal.

Beantwoorden

26 januari 2021 om 11:06
Nonamenofame Gebruiker

Dank ik neem hem ook! Heeft u die text to speech wel eens gebruikt? Is dat wat? Ik heb veel droge stof boeken en krijg het maar niet voor mekaar om te lezen wellicht als ik het hoor dat ik het beter binnen krijg. Of is de text to speech add-on suuuuper robot-isch?
Wat zijn uw ervaringen met de accu?

Beantwoorden

27 januari 2021 om 20:46
pinohermsen Gebruiker

lijkt een mooie deal inderdaad. Zou hem graag uitproberen maar dat is lastig hier.

Beantwoorden

28 januari 2021 om 09:42
Spiediepiedie Gebruiker

Dag Nonamenofame,

Text to speech heb ik helaas geen ervaring mee, overigens wel op de laptop en dan wordt t inderdaad robot-achtig. Wel zit er bij deze pocketbook een verloopstekker voor een koptelefoon. Daarmee kunt u ook luisterboeken op de e reader beluisteren als deze versie van het betreffende boek beschikbaar is. Daarnaast vind ik dat een erg prettige vorm van lezen bijvoorbeeld in de auto tijdens het rijden. Dat kan vaak ook via de autoradio.

Het voornamelijk voordeel wat ik heb ervaren, is dat er geen betaald abonnement aan vast zit. En je kunt er van verschillende sites boeken opzetten. Bijvoorbeeld een Kobo e reader leek me beperkter daarin.

Wij lenen boeken via de bibliotheek. Een abonnement kost weliswaar geld, maar door de hoeveelheid boeken verdien je dit eenvoudig terug. Ook daar is een groot aantal luisterboeken beschikbaar uiteraard.

Bijna vergeten maar opladen, ik heb het nog niet gedaan en de accu lijkt nog steeds half vol. Uiteraard afhankelijk van gebruik en instelling van het beeldscherm. Bijvoorbeeld savonds lezen met lage schermverlichting vraagt minder stroom dan veel overdag.

Succes met de keuze!

Beantwoorden

26 januari 2021 om 12:43
steponit Gebruiker

Als deze geen EU-stekker heeft en dus geen Benelux model is, heeft deze dan Nederlands als optie of enkel Engels?

Beantwoorden

26 januari 2021 om 12:45
steponit Gebruiker

Sorry, vergeten vermelden dat het over die Samsung Tab A7 (2020) gaat.

Beantwoorden

26 januari 2021 om 13:20

Hoi steponit,

Je kunt hem gewoon in het Nederlands instellen.

Beantwoorden

26 januari 2021 om 13:30
Ron3864 Gebruiker

Is de Google nest mini 1ste of 2de generatie?

Beantwoorden

26 januari 2021 om 13:30

Hoi Ron,

Dit is de Google Nest Mini, dus niet de oudere Google Home Mini.

Beantwoorden

26 januari 2021 om 13:39
Ron3864 Gebruiker
26 januari 2021 om 14:36
oldberber Gebruiker

weet iemand of je die standaard GobyPro nog wat ook geschikt is voor een mobieltje ?

Beantwoorden

26 januari 2021 om 15:04

Hoi oldberber,

Bedoel je de Joby GorillaPod Action Statief?

Met de meegeleverde mounts is hier geen mobieltje op te bevestigen. Wellicht kun je elders wel een mount kopen die je hier op kunt schroeven en waarin je jouw telefoon kunt plaatsen.

Beantwoorden

26 januari 2021 om 15:27
oldberber Gebruiker

ok dank je. toch maar verder kijken !!

Beantwoorden

26 januari 2021 om 20:58
Madmax476 Gebruiker

Voor diegen die de GT2 Pro willen bestellen of hebben besteld, deze is er gewoon niet! Vorige week besteld en krijg nu te horen dat ze niks geleverd krijgen. Echt vriendje maken zo jongens! Of Zijn er mensen die hem wel hebben mogen ontvangen?

Beantwoorden

27 januari 2021 om 00:42
fmpleunissen Gebruiker

Idem laatst met wasmiddel. Besteld, betaald, bevestiging gekregen, ‘we zijn je niet vergeten’ gekregen (wasmiddel was ook nog gewoon bestelbaar op de site/app), vervolgens (ik meen 11 dagen na plaatsen bestelling) mededeling ‘we kunnen niet nakomen’, gevolgd door een eenzijdige wijziging v/d overeenkomst. Pacta sunt servanda iBood! Afwikkeling was ook eenzijdig. Hier is je geld en een kortingscode en verder… you want your product, sue us! Dat is dan toch wel jammer iBood.

Beantwoorden

27 januari 2021 om 10:02
Martsailor Gebruiker

Heeft zaklamp geen NL stekker zo te zien?

Beantwoorden

27 januari 2021 om 11:50

Hoi Martsailor,

De NiteCore TM15 Zaklamp heeft gewoon een EU stekker.

Beantwoorden

27 januari 2021 om 12:47
DennisLB52 Gebruiker

Heeft de computer ook WiFi of is het enkel via kabel? En ik neem aan dat dit echt gewoon plug & play is?

Beantwoorden

27 januari 2021 om 13:35

Hoi Dennis,

Voor welke computer wil je dit weten?

Beantwoorden

27 januari 2021 om 13:57
DennisLB52 Gebruiker

Hey Bas,
Voor de Lenovo Legion. Is er ook de mogelijkheid om meer dan één scherm aan te sluiten?

Beantwoorden

27 januari 2021 om 14:30

Hoi Dennis,

Hij beschikt over WLAN (wifi).

Alle onderdelen zitten inderdaad al gemonteerd. Is dat wat je bedoelt met plug&play? Je hoeft hem dus niet in elkaar te schroeven.

Hij heeft op de grafische kaart de volgende aansluitingen: 1x HDMI 2.0b, 2x DP 1.4
Er is dus inderdaad ruimte voor meer dan één scherm.

Beantwoorden

27 januari 2021 om 15:57
DennisLB52 Gebruiker

Dag Bas,

Dat bedoelde ik inderdaad. Ik ben niet zo handig ;-) 

De computer is besteld!

Beantwoorden

27 januari 2021 om 16:09
Moderator Lisa Moderator

No worries! Jij hebt vast andere talenten.

Veel plezier met je aankoop!

Beantwoorden

27 januari 2021 om 19:43
Floris. Gebruiker

Hoi, ik heb een vraag over de huawei watch fit. Welke functies werken er niet op IOS? Groet Floris

Beantwoorden

27 januari 2021 om 20:09
Moderator Maartje Moderator

Hoi Floris. Goede vraag! Volgens de officiële site van Huawei betreft het de volgende functies:

- Het opslaan van je eigen foto’s (max 5) op je horloge en je eigen foto aanpassen met elke foto vanaf je mobiele apparaat kan niet met verbinding met een iOS-telefoon.

- Waarschuwing voor een lage hartslag wordt niet ondersteund voor iOS.

- Het bijhouden van je menstruatiecyclus wordt niet ondersteund bij verbinding met een iOS-telefoon.

- Het gehele dag effectief volgen van stressniveaus om te zien of er sprake is van spanning wordt niet ondersteung bij verbinding met een iOS-telefoon.

- Muziek beter bedienen wordt niet ondersteund bij een iOS-telefoon

- Een foto maken door op afstand te sluiten, deze functie wordt ondersteund met EMUI 8.1 of hoger en de verbinding wordt niet ondersteund met iOS.

Ik heb het geprobeerd te samenvatten voor je, maar check voor de zekerheid even hun site. Wat het kan natuurlijk zijn dat ik iets niet goed heb gelezen. Klik daarvoor hier . Daar heb ik namelijk de informatie vandaan (zie kleine lettertjes onderaan!) en staat wat meer informatie dan dat ik nu heb samengevat.

Fijne avond!

Beantwoorden

27 januari 2021 om 20:14
Floris. Gebruiker

Heel erg bedankt!

Beantwoorden

27 januari 2021 om 20:20
Moderator Maartje Moderator

Geen dank Floris! Ik hoop dat je zo een keuze kunt maken of de deal iets voor is of niet. Zou namelijk zonde zijn als je functies verwacht te kunnen gebruiken, terwijl het achteraf helaas niet zo blijkt te zijn.

Beantwoorden

28 januari 2021 om 23:46
hzguan Gebruiker

Ik heb de tweetal Tab A7 tablets vandaag ontvangen. Direct bij het uitpakken viel me op dat er geen originele Samsung seal stickers erop zitten, maar goedkope ronde transparate stickers. Ook ontbreekt de product serial sticker op de achterkant van de tablet. Bij het opstarten blijkt dat de scherm tint op beide tablets anders zijn. De één is koeler en de ander is warmer terwijl beide schermen in de opties identiek afgesteld zijn. Kan het zijn dat dit refurbished modellen zijn?

Beantwoorden

29 januari 2021 om 11:24

Hoi hzguan,

Nee, dit horen nieuwe apparaten te zijn.

Zou je via Mijn iBOOD op onze website een “Er is iets mis”-melding willen aanmaken? Je kunt daar kiezen voor “Onjuiste levering”. Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.