25 januari 2021 om 00:00
iBOOD

OP = OP Huishouden

OP = OP Huishouden
Spulletjes!

Heel veel spulletjes. Spulletjes om mee te koken, te blenden, te stomen en om mee te grillen. In deze Flash Sale vind je alles voor je innerlijke, en een paar voor je uiterlijke mens. Voor een absurd laag prijsje. Natuurlijk.

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

25 januari 2021 om 09:24
guidomarree Gebruiker

Dus als ik het goed zie zou de Westinghouse 3 in 1 koffiemachine zowel met de cups van Dolce Gusto kunnen werken als die van nespresso?

Beantwoorden

25 januari 2021 om 10:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Guidonmarree,

Dat klopt helemaal. Je kunt er zowel Nespresso als Dolce Gusto cups in stoppen. Daarnaast is hij ook nog eens geschikt voor filterkoffie.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 10:27
guidomarree Gebruiker

Oh, nee, tijdens het wachten op dit antwoord natuurlijk uitverkocht :/

Toevallig niet nog eentje op voorraad?

Beantwoorden

25 januari 2021 om 12:20

Hoi Guidomarree,

Helaas niet, ze zijn voor nu helemaal op. Sorry!

Beantwoorden

25 januari 2021 om 11:34
Sundisco Gebruiker

Ik wil er ook wel 1 :(

Beantwoorden

25 januari 2021 om 11:57
Hans Meuwissen Gebruiker

Voor de Tefal Classic Vacuummachine | VT2540:
Is deze ook compatible met andere zakjes? of is dit enkel met Tefal zakjes buikbaar? (kwestie van niet na 18 zakjes vast te zitten :)

Beantwoorden

25 januari 2021 om 12:19

Hoi Hans,

We kunnen enkel compatibiliteit beloven met de Tefal zakjes. Deze vind je hierrr.

Ik vermoed dat andere zakjes die geschikt zijn voor zogeheten ‘folielasapparaten’ ook te gebruiken zijn. Maar dit is niet officieel getest en kan ik dus niet beloven.

Beantwoorden

26 januari 2021 om 00:08
Klaasvaker Gebruiker

Ik ben inmiddels aan mijn derde vacuümmachine van dit type bezig en kan je garanderen dat ze allemaal hetzelfde type zakje gebruiken. Vacuumzakken met structuur.

Vacuümmachine’s zijn geweldig! Beste aanwinst voor je keuken. Voor dit geld koop je normaal een merkloos of c merk ding dus prijs kwaliteit zal goed zitten.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.