26 november 2020 om 00:00
iBOOD

Kami Bewakingscamera's

Product expert aanwezig

Kami Bewakingscamera's
Zingend en zorgeloos vertrek jij.

Als je tenminste bewakingscamera's van Kami hebt hangen. Scoor ze nu en begin dan maar alvast met oefenen.

Op de melodie van Karma Chameleon
Kami, Kami, Kami, Kami, Kami camera
You come and go, you come and go
Seeing you would be easier with Kami cameras
And soon they come, and soon they come

26 november 2020 om 05:58
Jurjen_B Gebruiker

Werkt vast ook niet met een Syntology NAS?

Beantwoorden

26 november 2020 om 06:28
besolo Gebruiker

Hier staan de door Synology ondersteunde merken in: https://www.synology.com/nl-nl/compatibility/camera

Zelf zoeken levert sneller resultaat op.

Beantwoorden

26 november 2020 om 07:38
wbree Gebruiker

Deze lijst is niet compleet. Staan ook nauwelijks Ezviz camera’s op , maar deze zijn er wel allemaal  handmatig aan de koppelen.

Beantwoorden

26 november 2020 om 08:27
dffmmm Gebruiker

Na wat zoekwerk kan ik niet vinden dat deze camera’s onvif ondersteunen. Dat maakt de kans dat ze op een synology NAS werken wel kleiner.

Beantwoorden

26 november 2020 om 13:41
Official Product Expert Kami Expert Official Product Expert

Goede vraag! Daar moest ik zelf ook even induiken, maar Kami is ontworpen om alleen te werken met onze eigen Cloud service.

Beantwoorden

26 november 2020 om 15:21
Tinusdetweede Gebruiker

Zoek even op Yi Hack V4.

Ik heb de Xiaomi variant en hangen beide aan mijn Synology NAS, werkt perfect!

Beantwoorden

26 november 2020 om 12:14
c.vaneekeren Gebruiker

Wat kunnen we verwachten van de batterijen?

Hoe lang zoudenndese mee moeten gaan voor opladen

Beantwoorden

26 november 2020 om 13:41

Met normaal gebruik zou de batterij minimaal 3 maanden mee moeten gaan.

Beantwoorden

26 november 2020 om 13:42

Excuus, zie net dat het eerder tussen de 4 tot 6 maanden moet liggen.

Beantwoorden

26 november 2020 om 14:24
Ysp Gebruiker

@Kami Expert : is de “Kami cloud” identiek aan de “Tuya cloud” , maw zijn de Kami toestellen ook compatible met de Tuya app (of SmartLife of andere Tuya-gebaseerde merken) ?

Beantwoorden

26 november 2020 om 17:51
schepie Gebruiker

hallo ,

-de batterijen moeten deze telkens worden verwijdert om deze op te laden of is dit via usb op de camera zelf?

-wanneer je bv 3 camera’s plaatst kun je makkelijk via de app wisselen tussen de drie camera’s? Moeten alle camera’s op dezelfde router worden gekoppeld om deze in de app te kunnen zien/bekijken?

-er wordt beeldregistratie vermeldt die opgevraagd worden in de cloud , hoelang kan je terug gaan in tijd ? hoeveel data is er beschikbaar in de cloud per camera?

-wanneer er een sd kaart in de camera zit worden er dan nog beelden bijgehouden in de cloud?

-kunnen er via de app zone’s worden aangeduid die waar de camera niet moeten op reageren of omgekeerd kan de zone aangeduid worden met welke de camera moet rekening houden ivm detectie?

Alvast bedankt

Beantwoorden

27 november 2020 om 11:28

- batterijen voor de outdoor zijn te verwisselen/op te laden zonder de camera van de mount af te nemen. Wel zo makkelijk

- ik ga er even vanuit dat alle camera’s op dezelfde router aangesloten moeten zijn, maar ik heb dit nog even in de groep gegooid ter dubbel check.

- er is 1 week aan gratis opslag beschikbaar in de cloud voor clipjes van 6 seconden. Wil je upgraden dan kan dat natuurlijk ook maar dan zit er een ‘fee’ bij. 

Je laatste twee vragen ben ik nu aan het checken.

Beantwoorden

27 november 2020 om 12:35

-Een correctie op je vraag of alle camera’s op het zelfde netwerk moeten zitten. Dat is niet nodig, je kan camera’s toevoegen die op andere netwerken zijn aangesloten. En via de app kun je alle camera’s die aangesloten zijn zien.

-Mbt je vraag over de ‘zones’. Dit kan nu alleen worden ingesteld bij de Kami H31, bij de Kami W102 zal dit binnenkort doormiddel van een software update worden toevoegt.

Beantwoorden

27 november 2020 om 12:40

-Mbt je vraag over de SD kaart en het gebruik van de cloud. De cloud is ingebakken in het ecosysteem van Kami dus dit is niet iets wat je ‘uit’ kan zetten. De cloud server staat overigens ‘gewoon’ in Duitsland.

Beantwoorden

26 november 2020 om 18:46
lute11 Gebruiker

die outdoor camera geeft deze licht in het donker?

Dus geven de infra rood ledjes (een zwak) licht?

Beantwoorden

27 november 2020 om 12:36

Dit is een klein beetje zichtbaar inderdaad, maar het is niet zo dat het je pad verlicht.

Beantwoorden

27 november 2020 om 07:41
flabbergastm Gebruiker

Ik wil een camera met realtime mogelijkheden om te kijken of er iemand of er iemand voor de deur staat. Graag in een app maar ook op de windows pc. Cloud functionaliteit vind ik niet zo spannend. Kan dat met deze camera?

Beantwoorden

27 november 2020 om 09:18
flabbergastm Gebruiker

Dank je, maar ik wil juist zien als er niet wordt aangebeld, , zoals mijn katten die wel slim zijn maar niet zo slim ;).

Gewoon een camera met live-feed zonder cloud desnoods. Zoiets wat bewakers hebben vanuit een controlekamer bijvoorbeeld

Beantwoorden

27 november 2020 om 10:43

DIt kan met de Kami indoor camera inderdaad!

Beantwoorden

27 november 2020 om 21:41
BertMlz Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

28 november 2020 om 08:34
Ruudpol Gebruiker

Wat ik zelf een probleem vind, is dat de meeste aangeboden camera’s een witte kleur hebben, waardoor ze opvallen. Zijn deze niet in het zwart te verkrijgen?

Beantwoorden

28 november 2020 om 10:22
Official Product Expert Philips Expert Official Product Expert

Dat is een goede vraag. De producten van Kami zijn allemaal wit in ieder geval.

Ik denk dat men ook wel wil dat de camera’s zitbaar zijn, want dan heeft het ook een afschrikeffect.

Beantwoorden

28 november 2020 om 21:38
thommypan Gebruiker

YI outdoor te krijgen voor 42 euro.

Wat ik me afvraag, waarom brengen die merken toch steeds 2 varianten uit???

We streven allemaal naar 1 app en nu gaan ze binnen hun eigen producten zelfs twee apps gebruiken?

YI (app YI Home) en Kami (Kami Home app)  zijn toch dezelfde?

Net hetzelfde verhaal bij TP Link, Kasa App toestellen en Tapo toestellen.

Beantwoorden

29 november 2020 om 18:36

Goedenavond,

YI zal gefaseerd worden vervangen door het merk Kami. Dat betekent dat Kami het Europese merk gaat worden met alles erop en eraan.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.