1 december 2020 om 00:00
iBOOD

Draadloos Laden & Meer

Product expert aanwezig

Draadloos Laden & Meer
Geen stress over jouw batterij.

Je gebruikt je smartphone en tablet steeds intensiever. Dat vraagt om slimme, gebruiksvriendelijke en snelle oplossingen. Kijk nu welke draadloze oplader, powerbank of multi-oplader jij nodig hebt.

1 december 2020 om 00:12
tomverbinnen Gebruiker

Is op zo’n usb kabel eigenlijk ook 2 jaar garantie?

Beantwoorden

1 december 2020 om 08:34
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen tomverbinnen,

Ja, dat staat ook in de specificaties. 2 jaar is standaard.

Beantwoorden

1 december 2020 om 09:13
Official Product Expert MrHandsfree Expert Official Product Expert

Ja hoor, ruim 2 jaar. Bij problemen, 1 adres: support@te-group.com

Beantwoorden

1 december 2020 om 06:08
54reneetje Gebruiker

op de usb C 2m kabel voor paar euro van Zeeman zit al 12 maanden, dus: NO WORRIES…

Beantwoorden

1 december 2020 om 07:21
HetGezegde Gebruiker

Over “Draadloze Lader | 5V”:

Hoe gemakkelijk of lastig is het positioneren van je telefoon op dit ding? Gaat om een Pixel 4 met case. Heb nu net een lader van Anker (een ronde) en moet op de halve centimeter nauwkeurig mijn telefoon goed leggen en goed naar t scherm en status LED kijken om te weten of hij wel/niet aan het opladen is.

Is er een foto beschikbaar van het binnenwerk dat de positie van de spoel laat zien?

Beantwoorden

1 december 2020 om 08:33
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen HetGezegde,

Zo’n foto is niet beschikbaar. Maar misschien hebben andere mensen op het forum ervaringen met deze oplader en kunnen zij je helpen met deze vraag.

Beantwoorden

1 december 2020 om 08:59
HetGezegde Gebruiker

Of de @Product-Expert?

Beantwoorden

1 december 2020 om 09:00
HetGezegde Gebruiker

* “Draadloze Lader | 5W”

Beantwoorden

1 december 2020 om 09:16

Beste HetGezegde,

wanneer er een dikke case rond de smartphone zit, kan dit problemen geven met opladen. Met een normale case, komt het niet op een paar mm aan. Als je de telefoon er dan ongeveer oplegt, gaat hij laden.

Beantwoorden

1 december 2020 om 09:39
HetGezegde Gebruiker

Case is niet super dik. De Anker gaat tot cases van 5mm, die van jullie tot 8mm. De Anker laadt wel, maar moeizaam. Dus kan is groot dat deze van van jullie beter laadt/gemakkelijker te positioneren is, omdat dikkere cases worden ondersteund, of lees ik dat verkeerd?

Beantwoorden

1 december 2020 om 20:07
HetGezegde Gebruiker

Besteld. Laten we t testen.

Beantwoorden

2 december 2020 om 07:37
PeterVerniers Gebruiker

Rommel. Toestel moet zeer juist gepositioneerd worden. Zelfs als de blauwe ring oplicht springt hij erna regelmatig af. Je bent dan 2 uur verder en ipv opgeladen ben je nog 10% meer kwijt. Zit ook geen lader bij. Miskoop.

Beantwoorden

2 december 2020 om 22:45
HetGezegde Gebruiker

Oh. Verdorie. Bedankt. Ik annuleer voor de zekerheid.

Beantwoorden

1 december 2020 om 08:22
HetGezegde Gebruiker

Over “Draadloze Deurbel”:

Uit welke 32 melodietjes kan ik kiezen? Is er een voorbeeld van?

En het lijkt zo te zijn dat er 1 bel (schakelaar) en 2 ontvangers zijn, waarvan 1 voor in ‘t stopcontact en 1 draadloos om met batterijen te gebruiken. Correct?

Beantwoorden

1 december 2020 om 09:22

Beste HetGezegde,

We hebben hier geen voorbeeld van. Er zitten dingdong melodieën in enkele versies in, kloppen, Westminster melodie, enkele dierengeluiden en verder een aantal eenvoudige melodieën.

Het is inderdaad 1 bel (zender), 1 mobiele ontvanger op batterijen en 1 230V ontvanger voor in het stopcontact. U kan de set uitbreiden met zowel extra zenders als extra ontvangers.

Beantwoorden

1 december 2020 om 18:31
cdenauw Gebruiker

Ding dong, triiiing, boing en wiejoewiejoewiejoe zijn de bekendste.

Beantwoorden

1 december 2020 om 20:07
HetGezegde Gebruiker

Ik ga voor wiejoewiejoewiejoe. Hopelijk kan t lekker hard.

Beantwoorden

1 december 2020 om 09:45
boraerel Gebruiker

Beste, is smart family charger inclusive usb kabels of niet?

Beantwoorden

1 december 2020 om 10:14

Best boraerel, er worden geen kabeltjes meegeleverd.

Beantwoorden

2 december 2020 om 06:52
jills06 Gebruiker

Misschien wel handig om te vermelden of de lightning kabels wel of geen MFI certificering hebben.

Beantwoorden

2 december 2020 om 07:44

Beste jills06, deze zijn niet MFI gecertificeerd.

Beantwoorden

2 december 2020 om 08:27
gridoris Gebruiker

@MrHandsfree Expert Ik heb bij een vorige verkoop hier een smart powerbank van 20000mah aangekocht voor op lange kampeertrips zonder stopcontact de gsm en andere elektronica opgeladen te houden. En voor een gsm/tablet werkt hij heel goed. Maar bvb mijn Garmin fenix 5 horloge wilt hij niet laden, als ik de kabel insteek en de powerbank inschakel laad hij deze even op, maar na een tijdje (30sec ongeveer)valt hij terug uit terwijl de batterij van de horloge nog lang niet vol is. Kan de powerbank niet om met stromen onder een bepaalde waarde ?

Beantwoorden

2 december 2020 om 15:12
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi gridoris,

Ik kan je alvast aanraden om even contact op te nemen via support@te-group.com. Ze leveren snelle en goede service, is mijn persoonlijke ervaring en hoor ik van andere klanten.

Beantwoorden

2 december 2020 om 22:47
HetGezegde Gebruiker

Dat komt waarschijnlijk omdat die Garmin te weinig vermogen vraagt. Heb dat ook bij mijn Xiaomi smartwatch gehad en huidige Pebble bij diverse powerbanks.

Beantwoorden

3 december 2020 om 11:23

Beste gridoris, het klopt inderdaad dat de powerbank bij een te laag vermogen uitvalt. Je kan dit eventueel oplossen door in de tweede usb poort een gsm of tablet te laten opladen.

Beantwoorden

3 december 2020 om 13:47
Kriezis Gebruiker

Mbt smart familie charter, veel onnodige, evidente info, maar hoe deze aan stroom geraakt wordt niet vermeld… niet zichtbaar op foto…welke aansluiting heeft deze? iBOOD zou toch wel eens werk mogen maken van degelijke productomschrijvingen naast de gebruikelijke verkoopspraatjes.

Beantwoorden

3 december 2020 om 14:02

Beste Kriezis, deze is voorzien van een vaste stroomkabel en werkt dus via het gewone stroomnetwerk.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.