6 augustus 2020 om 00:00
iBOOD

Telestar Trotty Stepjes

Telestar Trotty Stepjes
Op de elektrische step!

Dit is de Flash Sale waar nieuwerwetse techniek en deze hit van Klein Orkest samenkomen. Schaf zo'n onwijs handige, opvouwbare step aan en krijg deze klassieker nooit meer uit je hoofd.

Product Expert

De Telestar Expert is gedurende de Flash Sale enkele keren aanwezig om al jouw vragen over deze producten te beantwoorden. De Expert is niet Nederlandstalig, daarom we jou om je vragen (waar mogelijk) in het Engels te stellen.

6 augustus 2020 om 00:04
LexBoleij Gebruiker

Let op: Deze zijn dus (nog) niet toegestaan op de openbare weg in nederland!

Beantwoorden

6 augustus 2020 om 00:16
vbentley Gebruiker

Had Ibood wel gesierd als ze hadden aangegeven wat de regelgeving is in Nederland mbt deze elektrische steppen. Mag je nu wel of niet op de openbare weg met deze steppen?

Beantwoorden

6 augustus 2020 om 00:31
Elst1982 Gebruiker

Hier staat in ieder geval hoe de politie er op reageert als ze je langs zien steppen:

https://www.vraaghetdepolitie.nl/verkeer/overig-verkeer/mag-ik-met-mijn-elektrische-step-buiten-rijden.html

Maar als iBood onderscheid maakt in haar aanbod tussen verschillende landen, was het inderdaad wel netjes geweest om te vermelden dat ze gewoon niet toegestaan zijn op de openbare weg in heel NL (in plaats van het controleren op ‘lokale wetgeving’).

Beantwoorden

6 augustus 2020 om 00:34
Moderator Paul Moderator

Deze flashsale wordt zowel in Nederland als in België aangeboden. Daarom heeft iBOOD bij de elektrische steps de volgende tekst vermeld:

(i) Controleer lokale wetgeving met betrekking tot hoe en waar deze step gebruikt mag worden.

Beantwoorden

6 augustus 2020 om 10:12
Elst1982 Gebruiker

Fair enough.

Annuleer mijn laatste bericht ;-)

Beantwoorden

8 augustus 2020 om 08:26
Stropdas Gebruiker

Wat een onzinantwoord. Het is toch makkelijker (en korter) om te zeggen dat je er in NL niet mee op de openbare weg mag in plaats van dat te ontwijken. Lijkt nu meer op een poging meer steps te verkopen in hoop dat mensen in NL dan sneller bestellen.

Beantwoorden

6 augustus 2020 om 00:16
sigpro Gebruiker

Kun je beter voor de Xiaomi Mi 365 Pro gaan. Zelfde prijs soms goedkoper, 25 km per uur, met truc haalt ie 32km per uur maar dat raad ik niet aan. En 45km range op een volle batterij.

Beantwoorden

7 augustus 2020 om 17:07
Sander0 Gebruiker

Is zeker niet dezelfde prijs… De Xiaomi is een stuk duurder dan deze hier op Ibood.

Beantwoorden

8 augustus 2020 om 13:01
mdrongelen Gebruiker

De pro zeker, en ze zijn leuk hoor, maar zie ook wel genoeg kinderziektes aan die xiaomi’s.

Beantwoorden

6 augustus 2020 om 00:43
richieboy8 Gebruiker

Mag de e-bike /scooter die aangeboden wordt wel op de openbare weg?

Beantwoorden

6 augustus 2020 om 01:20
Justice5000 Gebruiker

Niet in NL

google anders legaal rijden

En teken de petitie

Beantwoorden

8 augustus 2020 om 10:59
hgoor Gebruiker

Die Trotty is gebaseerd op deze m.u.v. de voetensteuntjes, die zijn verplaatst. Zie review hier:
https://youtu.be/Nv2WtLK0TtM

Beantwoorden

9 augustus 2020 om 10:42
K.dot Gebruiker

Zijn de steps al uitverkocht? Ik dacht dat de sale tot vanavond was

Beantwoorden

9 augustus 2020 om 10:55
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen K.dot,

Ik begrijp de verwarring. De sale eindigt op 09-08-2020 om 00:00. Dat was dus afgelopen nacht.

Beantwoorden

9 augustus 2020 om 14:58
K.dot Gebruiker

Jammer!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.