13 augustus 2020 om 00:01
iBOOD

Pgytech DJI Spark

Pgytech DJI Spark
#nofilter is voor amateurs.

Dat weet PGYTech als de beste. Met deze filters voor de DJI Spark drone zorgt PGYTech ervoor dat overbelichting en schittering tot het verleden behoort. En wil je lekker opvallen? Dan kan dat met hun kekke skins! 

13 augustus 2020 om 11:41
boutje74 Gebruiker

@ibood

Wordt de filter set in een aluminium doosje geleverd?

Dit staat er niet bij,  maar op andere websites zit dit er namelijk wel standaard bij.

Gr. Boutje74

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 14:30
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Boutje74,

De Product Expert zal je vraag zo snel als mogelijk beantwoorden.

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 18:52
boutje74 Gebruiker

@Bas

Heeft de product expert al een antwoord voor me? Zo moeilijk kan het toch niet zijn? ;-)

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 23:51
boutje74 Gebruiker

23.48 uur en nog steeds geen antwoord. Ibood hou jullie aan je afspraken die je maakt met je klanten,  want dat is  wel zo netjes.!! Hey gebeurt steeds vaker dat jullie zeggen dat jullie of de product expert het “uitzoeken” en dan puntje bij paaltje komt er helemaal geen antwoord meer. Erg jammer dit.

Een teleurgestelde Ibooder

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 08:16
Official Product Expert PGYTech Expert Official Product Expert

Goedemorgen Boutje74,

Excuses dat het antwoord even op zich heeft laten wachten. De filters worden geleverd in een afsluitbaar doosje, maar deze is niet van aluminium. De filters zelf zijn wel gemaakt van CNC luchtvaartaluminium.

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 08:18
boutje74 Gebruiker

Bedankt voor het antwoord!

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 13:58
boutje74 Gebruiker

Ik mis alleen de pgytech hardcase opbergkoffer in deze deal.

Volgende keer misschien ?? ;-)

En ja ja. Ik weet het.  Er is een link om het Ibood Team hierover te tippen. Lol

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.