30 juli 2020 om 00:02
iBOOD

Electronics: Tot € 50,-

Electronics: Tot € 50,-
Meepakkers!

Dit zijn elektronica-producten die je gewoon NIET. KAN. LATEN. LIGGEN! Maar écht. Het zijn namelijk de laatste stuks, dus voor je het weet heeft een ander het voor je neus weggekaapt. Snelheid geblazen!

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

30 juli 2020 om 00:35
Gunnie1 Gebruiker

Hoi, de starttech usb-c 4 in 1 stick die jullie verkopen is die Apple approved aangezien sommige gadgets bij Apple toestellen niet werken?

Beantwoorden

30 juli 2020 om 11:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Gunnie1,

Dit is ons helaas niet bekend. Dit product heeft partnummer DKT3CHSD4GPD.
Ik betwijfel echter of de MFI certificeringen wel toepassing zijn op MacBooks e.d. Ik zie online enkel verwijzingen naar de iPhone, iPad en iPod.

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 07:23
sjoerdvangurp Gebruiker

Bij Coolblue verkopen ze deze ook (voor meer geld), maar daar kun je ook wat reviews lezen. Daaruit blijkt dat deze prima werkt met een macbook.

Beantwoorden

30 juli 2020 om 01:00
Elst1982 Gebruiker

De iOttie Active Edge Go Universele Bike Mount is een absolute afrader! Kan het niet vaak genoeg zeggen hier.

Nog geen dag in gebruik en mijn telefoon behoorlijk beschadigd!

Beantwoorden

30 juli 2020 om 07:17
SpYdR0 Gebruiker

De babyliss pro control baardtrimmer heeft prijs 59,95 in de categorie < €50. Foutje in de categorie of foutje in de prijs?

Beantwoorden

30 juli 2020 om 07:34
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen SpYdR0,

Ik neem aan dat het een foutje is in de categorie. Ik ga het doorgeven, bedankt voor je oplettendheid!

Beantwoorden

30 juli 2020 om 11:37
jansen311 Gebruiker

goedemorgen,

kan je ook je telefoonkoppelen voor gesprekken bij

Pure Highway 400 (v2) BT & DAB+ Car Adapter

Beantwoorden

31 juli 2020 om 23:07
Moderator Niek Moderator

Goedenavond jansen311,

Dat kan helaas niet met deze versie.

Beantwoorden

30 juli 2020 om 12:06
henkverdoorn Gebruiker

OneBlade Philips al meerdere hier gekocht en zou niet meer zonder willen.

Misschien ook wel eens fijn als jullie de losse (erg dure) mesjes eens kunnen aanbieden?!

Ik raad dit product iedereen aan, nooit meer scheren met pijn. Niet zo glad als echte mesjes maar voldoende voor een snel resultaat.

Beantwoorden

30 juli 2020 om 12:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Henk,

Goed om te horen dat de OneBlade zo goed bevalt!

De mesjes hebben we eerder los aangeboden, maar dit is wel alweer eventjes geleden. De kans vergroten dat we ze snel weer eens aanbieden kan door onze inkopers te tippen. Dat kun je hier doen: Nederland | België.

Beantwoorden

30 juli 2020 om 12:29
FlyingDuck Gebruiker

Nu een week de Kygo A4/300 Bluetooth Koptelefoon | On-Ear in huis.. top ding.. goed geluid voor muziek en film..

Alleen als je wordt gebeld verstaat de andere persoon je niet goed.. ik meld hem dan dus snel af en bel gewoon via telefoon.. ik denk dat de speaker te ver zit waardoor ik niet goed te verstaan ben..

Leuke koptelefoon zeker voor dit geld..

Beantwoorden

30 juli 2020 om 20:05
Nolstar Gebruiker

Beste,

Ik heb de gillette mesjes en beats by apple aangekocht zonet, maar heb hier geen bevestigingsmail van gekregen. Ik weet niet of dit dan goed is aangekomen?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

30 juli 2020 om 20:08
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond Nolstar,

Soms kan het even duren voordat je de bevestigingsmail binnen hebt. Over het algemeen mag je ervan uitgaan dat als het geld is afgeschreven dat de koop is gelukt. Wij als vrijwillige moderators kunnen het helaas niet voor je nakijken. Je zou de bevestigingsmail binnen een paar uur moeten ontvangen en dan moet de bestelling ook zichtbaar komen in je account.

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 06:28
jozuaurk Gebruiker

De JBL reflect mini 2 niet kopen als je deze voor android Wil Halen. Heel veel ellende en je Kan niet koppelen hier heb ik contact mee gehad met jbl zelf en die heeft me een veevangen product aangeboden maar alsnog een gewaarschuwd men’s telt voor 2.

Ik snap niet dat BT orentjes verkocht worden met een productie fout….

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 00:54
Moderator Paul Moderator

Het was ons de vorige keer niet bekend, maar deze keer hebben we het als waarschuwing bij de Specificaties geplaatst:

(i) Dit product werkt niet met Android 10.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 16:11
wimseghers Gebruiker

Dag Paul, ik heb me hier ook aan laten vangen. Ik heb er 2 bijgekocht voor de kinderen maar koppelen met hun android smartphones lukt dus niet. Kan ik die dan best gewoon retourneren?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.